neděle 10. května 2015

Bout of Books Read-a-thon!

Jak já jsem se těšila na nový týdenní read-a-thon. Konečně je to tu! Zítra startuje už třináctý Bout of Books Read-a-thon, kterého jsem se už jednou zúčastnila a byla to paráda.
Od 11.5 do 17.5 budu tedy číst jak divá, abych přečetla co nejvíce knih, co nejvíce stránek.
Pokud se chcete ještě taky někdo připojit, klikněte zde. Máte čas na připojení do úterý.




MOJE CÍLE:
Přečíst denně minimálně 100 str.
Překonat některý den rekord z minula, který byl 302 stran za den.
Překonat celkový rekord z minula, který byl 1001 stran za celý týden.
Přečíst minimálně 5 knih.
Zúčastnit se minimálně jedné challenge.

Víc to hrotit nebudu :D Doufám, že se mi to povede. Zítra vytvořím ještě extra článek, kde budu celý týden dávat Update každého dne.

A co vy? Zúčastníte se taky? Baví vás read-a-thony?

4 komentáře:

  1. tak na to bych potrebovala dovolenou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hodila by se :D Ale já naštěstí příští týden toho až tak moc nemám. Takže si můžu dovolit číst trochu víc nad míru :)

      Vymazat
  2. Já miluji read-a-thony a hrozně se na celý týden těším. Ale cíl mám jen jeden - přečíst 1000 stran. Zatím se mi to nikdy nepovedlo, tak uvidíme, jak to bude tentokrát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je slušné číslo :) Přeji ti, ať se ti to podaří! Já jsem taky přemýšlela o takovémto konkrétním celkovém čísle, ale radši jsem zůstala u denního limitu :D Tam je lepší šance, že to dám.

      Vymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!