čtvrtek 25. července 2013

Prázdninový knížní TAG


Úplnou náhodou jsem narazila na tento projekt a jsem moc ráda. Jde o to, odpovědět na otázky týkající se knih. Celý projekt vymyslela Mona. Zde najdete její blog a kompletní info o projektu.
Takže jdeme na to.

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Řekla bych, že to vyjde na stejno. Pokud nebylo zrovna zkouškové období, tak jsem četla vždy stejně, plus mínus kolem 8 knih měsíčně. On se vždy najde čas nějakou tu knihu vytáhnout.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Nejvíc se mi vybaví, když jsem před pár lety četla Alchymistu od Paula Coelha na dovolené v Itálii. Kniha mě naprosto fascinovala a moře se mohlo jít klouzat. I když zase na druhou stranu krásně vytvářelo hezkou atmosféru pro čtení takové kouzelné knihy.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Vzhledem k tomu, že nejezdím nikdy na déle než tak pět dní, tak finální číslo fyzických knih je tak 4 a různých žánrů, abych se měla z čeho vybírat. Něco jiného pak už je, když semnou někdy cestuje i můj Ipad, tam mám těch knih tak 50 :D 

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Díky bohu už nějakou dobu žádnou povinnou četbu nemám. A když jsem ji měla, tak jsem ji stejně dost ignorovala :D rozhodně bych si jí nekazila prázdniny. Takže ne.

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Mám raději ty klasické papírové. Ani vlastně nevím proč. Někdy ty elektronické jsou výhoda. Ale stejně raději sáhnu po té papírové. Nějak mi to líp sedí do ruky a na oči. Pokud knihu ale neseženu v té fyzické formě, tak nemám žádný problém použít e-knihu. Ono to ve výsledku vyjde téměř na stejno.

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Noční cirkus od Erin Morgenstern. Moje fantazie jásala, když jsem si představovala celý ten cirkus a moje oči smutně koukaly, že to nemůžou skutečně vidět. Opravdu by mě zajímalo, jak by to tvůrci pojali a vytvořili. Dnes už jde vytvořit prakticky vše. Určitě by to byla bomba, kdyby se toho ujaly ty správné ruce.

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou,  jaká by to byla?
Počítá se drak? Jestli ano, tak bych hrozně ráda strávila den se Safirou z Eragona. Hrozně ráda bych se na ní proletěla a popovídala si s ní o dracích.

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Pratchettovu zeměplochu. Procestovat ji křížem krážem.

Tak tohle jsou moje odpovědi na tento knižní tag. A co vy? 
    


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!